Kód: | 4SK0212 |
Výrobce: | DUMAS |
Cena v e-shopu s DPH : | 854,- Kč |
Přepočtená cena: | 32,20 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 26,60 EUR |
DPH: | 21 % |
Sleva celkem: | 5 % |
Běžná cena na prodejně s DPH: | 899,- Kč |
Dostupnost: | není skladem |
EAN: | 0660141002129 |
Mitsubishi A6M Zero je přímo synonymem japonského stíhacího letectva druhé světové války. Vynikal vysokou rychlostí, naprosto nedostižnou obratností a stoupavostí, měl silnou výzbroj a obrovský dolet - takže na počátky války zcela deklasoval nezkušené spojenecké protivníky. Jakmile se mu ale do cesty postavili lépe vycvičení piloti v kabinách Hellcatů a Corsairů, rychle vyšly najevo jeho slabiny - malá odolnost lehké konstrukce, chybějící pancéřování kabiny a samosvorné obaly palivových nádrží. Přes průběžnou modernizaci se Zera stala od druhé poloviny roku 1943 lovnou zvěří...
Stavebnice americké firmy DUMAS Aircraft představuje ideální stroj pro modeláře, který má již aspoň základní zkušenosti se stavbou malých modelů poháněných gumovým svazkem (jako vůbec model pro získání základních zkušeností s klasickou stavbou doporučujeme nejprve postavit např. některý z kabinových hornoplošníků od firmy Guillow's nebo HERR). Zdokonalíte se ve stavbě "žbrdličkové" kostru trupu i křídla, potahování papírem a lakování, přípravě a ošetřování gumového svazku, zalétávání - prostě ve všech těch nádherných dovednostech ryzí klasické modelařiny. Přitom stavby není mnoho, nečekají vás stovky pracovních hodin v dílně, díky vysoce předpracovaným laserem vyřezávaným dílům to jde jako po másle.
Stavebnice volně létající polomakety japonského námořního stíhacího letadla určená pro pohon gumovým svazkem. Model je jednoduché klasické celobalsové konstrukce v rozsypu s laserem vyřezávanými dřevěnými díly, maketovými doplňky z vakuově tvářeného plastu a plastovými díly zhotovenými vstřikovým lisováním. Trup je konstruován pravou minimaketářskou technologií s přepážkami a velkým množstvím podélníků, které umožňují věrně reprodukovat oblé tvary moderních strojů. Staví ve dvou krocích - díky "rozříznutí" ve svislé rovině postavíte přímo na pracovní desce nejprve jednu polovinu trupu, a k ní poté "dolepíte" polovinu druhou. Tak je zajištěno, že i trup komplikovaných tvarů postavíte rovný a souměrný, bez potřeby jakýchkoliv speciálních přípravků. Křídlo je klasické konstrukce z nosníků a žeber, ocasní plochy z balsových lišt a laserem vyřezávaných dílů.
Zero je také vhodné pro konverzi na miniaturní RC model s elektrickým pohonem - ačkoliv stavební plán tuto variantu nenabízí, pro zkušeného modeláře a pilota by to neměl být velký problém. Například můžete zkusit využít pohonnou jednotku a palubní elektroniku z miniaturních pěnových modelů Nine Eagles.
Stavebnice obsahuje: balsové laserem vyřezávané díly, balsové nosníky, vakuově lisované díly (kryt motoru, kryt kabiny...), plastovou vrtuli s hřídelí a hlavicí, gumový svazek (soutěžní guma FAI TAN II), kola, ocelovou strunu na podvozek a další drobné díly, barevný potahový papír, aršík samolepek, stavební plán.
Rozpětí [mm] | 445 |
Délka [mm] | 330 |
Ovládané funkce | Žádné |
Stavební náročnost | S1,S2 |
Náročnost pilotáže | P0 |
MIG-17 457 mm laser. vyřezávaný Minimaketasovětského stíhacího letadla s gumovým pohonem. Laserem vyřezávané díly, vrtule, gumový svazek a potah. materiál. Rozpětí 457 mm. Mikojan-Gurjevič MiG-17 byl pokračováním osvědčených ...
První operační nasazení nových francouzských stíhacích letounů SPAD S.VII na podzim 1916 bylo poznamenáno problémy s motory Hispano-Suiza 8 i dalšími „porodními bolestmi“. Jakmile se ale podařilo spolehlivě dořešit chlazení a ...
Předloha modelu Fairchild PT-19 poprvé vzlétla 15. května 1939. Letoun o rozpětí 10,97m poháněný invertním řadovým motorem Ranger o 175 a později 200 koních sloužil k výcviku amerických a britských armádních pilotů. PT-19 byly ...
Dopravní hornoplošník Ford Tri-Motor v sobě spojoval dvě evropské konstrukční školy – měl tvary Fokkerových třímotorových hornoplošníků a Junkersovu celokovovou konstrukci s potahem vlnitým duralovým plechem. Tri-Motory byly ...
Školní a cvičný dvojplošník deHavilland Tiger Moth patří k nejdůležitějším letadlům druhé světové války. "Můry" sice nesestřelily stovky nepřátelských letadel ani nesvrhly tisíce tun bomb, ale v jejich kokpitech se s ...
Fokker E III 445mm laser. vyřezávaný Minimaketa německého stíhacího letadla z I. sv. války s gumovým pohonem. Laserem vyřezávané díly, vrtule, gumový svazek a potah. materiál. Rozpětí 445 mm. Stíhací jednoplošník holandského ...
Boeing-Stearman Model 75 neboli PT-17 "Kaydet" amerického armádního letectva alias NS-1 až NS-5, jak jej označovalo námořnictvo, byl velkosériově vyráběný dvoumístný cvičný dvojplošník, na němž se v průběhu II. světové války ...
Grumman F6F Hellcat (419mm) Minimaketa amerického námořního stíhacího letadla z II. sv. války s gumovým pohonem. Vysekávané díly, vrtule, gumový svazek a potah. materiál. Rozpětí 419 mm. Grumman F6F Hellcat byl strojem, který získal ...
Stíhací dvojplošník Albatross D. V vznikl na jaře 1917 jako mírné zdokonalení veleúspěšných strojů D. III, které v roce 1916 pomohly Německu získat drtivou vzdušnou převahu nad západní frontou. Protože německý průmysl nebyl ...
Junkers JU-87B Stuka (419mm) Minimaketa německého střemhlavého bombardéru z II. sv. války s gumovým pohonem. Vysekávané díly, vrtule, gumový svazek a potah. materiál. Rozpětí 419 mm. Střemhlavý bombardér Junkers Ju-87 \"Stuka\" je ...
Ocelové pravítko 15cm/6" s posuvkou 5NA05800 | 199,- CZK | |
37-434 Úhelník nerezový ZONA 3"x4" ZON37434 | 399,- CZK |