Kód: | 2DLA0032NEW |
Výrobce: | DLA |
Cena v e-shopu s DPH : | 10 251,- Kč |
Přepočtená cena: | 385,80 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 318,80 EUR |
DPH: | 21 % |
Sleva celkem: | 5 % |
Běžná cena na prodejně s DPH: | 10 790,- Kč |
Dostupnost: | není skladem |
EAN: | 8595241364582 |
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 32 je nejmenší z řady nabízených motorů. Jedná se o mírně podčtvercový motor s vrtáním 37mm a zdvihem 30mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 64 mm včetně spojovacího materiálu.
Karburátor vyráběný firmou Tillotson je membránový, dvoujehlový opatřený sytičem. Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčka DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat digitální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: záběh: 18x8“, Akro/Sport/Maketa: 18x10", 19x8".
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 32.23 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 37 |
Zdvih [mm] | 30 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1700 - 8200 |
Výkon motoru (při 8200 ot./min) [kW] | 2.8 |
Výkon (při 8,200 ot./min) [HP] | 3.8 |
Hmotnost (motor) [g] | 910 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 65 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 100 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 300 - 450 |
Závit matice vrtule | 4x M4 |
O.S. MAX GF40 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 25-30 ccm žhavící nebo 30 ccm benzínové dvoutaktní motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování a především ...
GT-15HZ II samotný motor Vrtulníkový benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,76 koně při 14000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 835g, váha zapalování 92g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
O.S. MAX GT22 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 15 ccm dvoutaktní nebo 20 ccm čtyřtaktní žhavící motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování, vysokou ...
HPI motor Fuelie K26 Motor o obsahu 26cc (1mm pístní kroužek) se vzduchovým filtrem.
GT-60 bez tlumiče Letecký benzínový motor s obsahem 59,91ccm s výkonem 6,08 koně při 7000o/min., volnoběžné otáčky 1600ot./min, váha motoru 1400g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz. O.S. MAX GT60 poskytuje ...
GF-30 II včetně tlumiče F-6040 Letecký čtyřtaktní benzínový motor s obsahem 29,94ccm s výkonem 2,8 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 990g (tlumič 113g), váha zapalování 95g určené i pro 2čl. ...
Nátrubek sání karburátoru 32/56/58 2DLA2026 | 645,- CZK | |
Otáčkoměr DLA 2DLA1001 | 617,- CZK | |
Sloupky motorového lože pro motor DLA 32 (4ks) 2DLA2049 | 569,- CZK | |
Motul 710 2T Original (1 L) MOT104034 | 341,- CZK |
Kompletní karburátor pro DLA 32 2DLA2023 | 1 890,- CZK | |
Unašeč vrtule - DLA 32 nová verze 2DLA2062 | 712,- CZK | |
Senzor zapalování pro motory DLA 2DLA2085 | 284,- CZK | |
Sada ložisek pro motor 32 DLA (2ks.) 2DLA2067 | 799,- CZK | |
Setový výfuk DLA 32 2DLA2080 | 1 226,- CZK | |
Hřídel vrtulového unašeče DLA 32- nová verze 2DLA2063 | 398,- CZK | |
Zapalovací svíčka pro motory DLA 2DLA2025 | 332,- CZK | |
Jehlové ložisko pro motor DLA 32 / 64 2DLA2068 | 379,- CZK | |
Kompletní sada těsnění pro motor 32 DLA 2DLA2087 | 189,- CZK | |
Vstupní membrána pro motor DLA 32 - stará verze 2DLA2064 | 699,- CZK | |
Skříň klikové hřídele pro DLA 32 2DLA2069 | 4 190,- CZK | |
Kliková hřidel pro motor DLA 32 - nová verze 2DLA2061 | 2 490,- CZK | |
OS MAX-svíčka CM-6, 1ks. OS71669000 | 379,- CZK | |
Elektronické zapalování pro motor DLA 32 / 58 2DLA1047 | 2 366,- CZK | |
Sada šroubů pro motor 32 DLA 2DLA2090 | 170,- CZK | |
Píst pro motor DLA 32 / 64 2DLA2065 | 569,- CZK | |
Výfuk (Pitts) pro DLA 32 2DLA1002 | 2 190,- CZK |