Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Doba dodání 1-5 pracovních dnů. Dostupnost si můžete ověřit na tel. čísle: 603 514 374

Objednané zboží doručujeme přepravní společností PPL nebo Českou poštou.

Společnost PPL garantuje po celé ČR dodání zásilky do druhého dne od odeslání.
Před doručením zásilky Vás telefonicky kontaktuje řidič, který Vám objednané zboží veze.
Pohyb zásilky, jejíž číslo Vám sdělíme e-mailem ihned po jejím odeslání, můžete sledovat na internetu na stránkách www.ppl.cz, kde také podle svého PSČ naleznete adresy a kontakty na jednotlivá depa společnosti PPL.
Můžete si zvolit jakoukoliv adresu pro doručení (domů i do zaměstnání) a expresní přepravní společnost PPL Vám ji tam bezpečně a v pořádku doručí.
Pokud v době dodání nebudete k zastižení, snadno si s dopravcem domluvíte jiný termín dodání, případně i změnu adresy dodání.
Už žádné nekonečné fronty na poštách, ale komfortní doručení až k Vám!
Společností PPL odesíláme zboží každý všední den.

  • Nabízíme Vám také dodání zboží Českou poštou, která však doručuje zásilky 2 až 10 pracovních dní a zvláště ve větších městech často adresáta ani neinformuje o uložení zásilky na příslušné pobočce.
    • Česká pošta platba předem   139,-Kč
      Česká pošta dobírka   179,-Kč
      PPL platba předem   129,-Kč
      PPL dobírka   159,-Kč
      PPL platba předem SLOVENSKO  299,-Kč
             
      Osobní odběr  Benešov   29,-Kč
  • U objednávek nad 10kg nebo velkých rozměrů, účtujeme extra postovné + 99,-Kč
    V ceně poštovného jsou zahrnuty tyto náklady: Samotné poštovné účtované Českou poštou nebo PPL, cena obalového materiálu (obálky, krabice, bublinkové ochranné folie), bezpečnostní lepicí páska (s logem našeho e-shopu), papír, toner a elektrická energie na výrobu faktur a tisk návodů, vizitky, cena benzínu za odvoz zásilky na pobočku pošty nebo PPL a také cena práce na přípravu a expedici každé zásilky.


Práva a povinnosti prodejce

  • Prodávající je plátcem DPH. Všechny ceny v e-shopu www.MODELOBCHOD.cz jsou uváděny včetně DPH. Od 1.1.2013 účtujeme DPH 21%.
  • Objednávka je závazná, až po potvrzení objednávky prodejcem, nikoliv automatickým přijetím po vytvoření objednávky.
  • Prodejce vyřizuje objednávky v co nejkratším možném termínu. Je-li zboží skladem, odesílá ho obvykle do dvou až pěti pracovních dnů, v případě platby předem na účet obvykle do dvou až pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi buď telefonicky, e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce nebo formou poznámky u objednávky, kterou si může každý registrovaný zákazník přečíst po přihlášení do svého zákaznického profilu. Pokud by kompletace objednávky z důvodu nedostatku některého z výrobků na skladě měla trvat delší dobu, bude zákazníkovi odesláno to zboží, které skladem je skladem a zbytek zboží bude odeslán za poloviční poštovné, jakmile bude opět skladem. Všechny objednávky evidujeme až do úplného vyřízení. Pokud chcete zásilku zaslat jen kompletní, uveďte tuto skutečnost, prosím, do poznámky při objednávce.
  • O stavu skladových zásob je nakupující informován přehledným semaforem, který svou barvou signalizuje dostupnost zboží u každého výrobku. Modrá barva = Zboží je skladem u nás nebo u dodavatele. V tomto případě odesílá prodávající zboží obvykle do dvou až pěti pracovních dnů podle výše uvedených podmínek. Šedá barva = Zboží na objednávku, dostupné přibližně do 14-ti dnů. Takto označené zboží si u nás můžete objednat, ale jeho dodací doba je většinou delší, protože se objednává přímo u výrobce, a proto dobu dodání nemůžeme ovlivnit. Obvykle to bývá 14dní, ale v závislosti na charakteru zboží se může tato lhůta prodloužit, a to zvláště tehdy, nemá-li výrobce zboží na skladě. Prosíme Vás proto o trpělivost. Černá barva = Nedostupné zboží u nás i u dodavatele, které nelze aktuálně objednat. Toto zboží jsme buď vyřadili z nabídky, nebo ho výrobce přestal vyrábět. V případě zájmu o takové zboží nás můžete kontaktovat pro informace, jakým zboží je Vámi vybraný výrobek možné nahradit.
    Stav skladu a cen je aktualizován automaticky několikrát týdně. I tak se někdy může stát, že skladová dostupnost nebo cena se během okamžiku změní. Děkujeme za pochopení.
  • Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
  • Prodávající si vyhrazuje právo změny cen bez předchozího upozornění.
  • Prodávající si vyhrazuje právo v případě nedostupnosti některého zboží, zaslat zákazníkovi jiné zboží téže nebo vyšší kvality, například od jiného výrobce.
  • Prodejce zasílá zboží buď po připsání částky k úhradě na účet prodávajícího nebo na dobírku, a to buď Českou poštou nebo prostřednictvím expresní dopravy PPL. Tuto dopravu prodávající doporučuje v případě, že budete kdykoli k zastižení na doručovací adrese.
  • U zboží, které není skladem a zákazník si ho objedná, se cena po naskladnění zboží může změnit, prodávající má právo prodat zboží za cenu po naskladnění.
    Práva a povinnosti nakupujícího
    Provést změnu nebo storno objednávky může nakupující telefonicky 603 514 374 nebo e-mailem na adresu: objednavky@modelobchod.cz, dokud nepřijde "potvrzení přijetí objednávky", v případě zrušení po zaslání potvrzovacího e-mailu, nelze objednávku zrušit.
  • Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaplatit celkovou částku za objednané zboží uvedené v objednávce.
  • Pokud si zákazník objednané zboží nevyzvedne od přepravní služby nebo když zruší objednávku po zaslání potvrzovacího e-mailu "potvrzení přijetí objednávky", účtujeme manipulační poplatek, který činí 150,- Kč. Pokud tato částka nebude včas uhrazena, účtujeme 0,5% denně z prodlení. Pokud ani pak nedojde k uhrazení faktury, bude následovat další vymáhání dlužné částky a úroku.
  • Nakupující uvede správně a pravdivě údaje (včetně diakritiky) potřebné k vyřízení objednávky. Bez kompletních údajů o nakupujícím nelze objednávku vyřídit.
  • Zákazník má právo podle zákona paragrafu1829 na odstoupení od smlouvy (tzn. vrácení zboží) do 14 dnů od převzetí při uzavření smlouvy na dálku. Toto právo se vztahuje pouze na spotřebitele. Spotřebitelem je soukromá osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti!
    Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinnen vrátit zboží do 14 dnů od doručení zpět dodavateli s kopií faktury, v originálním neporušeném obalu, se vším příslušenstvím a přesně v takovém stavu, v jakém zboží obdržel.
    V opačném případě nemusí být zákazníkovi vrácena plná cena, kterou za zboží zaplatil.
    Zákazník musí přiložit číslo bankovního účtu, aby mohla být částka vrácena, případně kontaktovat prodejce, jakým náhradním způsobem částku vrátit. Po navrácení a kontrole a otestování zboží je prodávající povinnen vrátit částku zaplacenou za zboží bez poštovného.
  • Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních audio a video nosičů a jakéhokoliv software (CD, MC, CD-ROM, DVD, BLU-RAY) nesmí být porušen originální ochranný přebal (folie).
  • Před odesláním zboží je zákazník povinnen předem tuto skutečnost oznámit prodejci, který mu sdělí podmínky pro zaslání zboží zpět. Zboží se zasílá na adresu provozovny: www.modeloobchod.cz, Patrik Baťha, Chrást nad Sázavou 204, 257 42 Týnec nad Sázavou a nesmí být zasláno na dobírku! Vzhledem k tomu, že ji dodavatel nemůže takto zkontrolovat, při zaslání na dobírku necháme zboží vrátit zpět zákazníkovi, přičemž se doba dopravy započítává do 14 dnů na vrácení zboží!
    Reklamační řád a záruka na zboží
  • Záruka je uplatnitelná na základě předložení záručního listu (faktury, účtenky), který obdržíte při zakoupení zboží + popisem závady výrobku. Nevztahuje na vady, které byly způsobeny neodborným zásahem nebo neodborným zacházením se zbožím - posuzuje technik.
    (Záruku tedy nelze uplatnit například na akumulátory, u nichž byl zákazníkem z jakéhokoliv důvodu odňat originální konektor - jedná se o neodborný zásah)
  • Záruka na zboží prodávané v našem e-shopu je 24 měsíců od data prodeje (u zboží,
  • které podléhá rychlému opotřebení, např. akumulátory, pneumatiky, konektory - 6 měsíců), není-li na záručním listě nebo od výrobce uvedeno jinak.
  • Po uplynutí lhůty 14ti dnů na vrácení zboží bez udání důvodu má prodejce plné právo rozhodnout, zda-li bude záruka uznána či nikoli. O vyřízení reklamace musí prodejce rozhodnout do 30.ti dnů od jeho doručení.
  • Při reklamaci je zákazník povinen veškerý obsah zásilky zaslat zpět k dodavateli na vlastní náklady. K zásilce přidejte kopii faktury, vyznačte zboží, které reklamujete, na další list papíru popište závady, jak se projevují a případně další okolnosti. Reklamace pokud je uznána se řeší buď opravou věci, nebo výměnou za nový kus.
  • Před odesláním zboží je zákazník povinnen předem tuto skutečnost oznámit prodejci, který mu sdělí podmínky pro zaslání zboží zpět.
    Adresa pro zaslání reklamovaného či vráceného zboží zboží: www.modeloobchod.cz, Patrik Baťha, Chrást nad Sázavou 204, 257 42 Týnec nad Sázavou - po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě, při zaslání zboží na fakturační adresu - nebude zboží na adrese vyzvednuto.
  • Pokud bude reklamace neoprávněná tzn, nebude uznána  (reklamace se zasílají na posouzení výrobci), budou zákazníkovi účtovány náklady za poštovné.
    Ochrana osobních údajů
  • Veškeré nakládání s osobními údaji v e-shopu www.modelobchod.cz se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.
  • Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám.
  • Provozovatel e-shopu www.modelobchod.cz je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty jinak než udává toto ujednání.
  • Výjimku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží. Osobní údaje, které vyplňujete při objednání slouží výhradně pro naši interní potřebu a slouží pouze k úspěšnému vyřízení Vaší objednávky. Využíváním služeb internetového obchodu www.modelobchod.cz zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování.
  • Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
  • Registrací do e-shopu www.modelobchod.cz se zákazník automaticky přihlašuje k odebírání novinek, které jsou mu zasílány na kontaktní e-mail. Pokud si zákazník nepřeje tuto službu využívat, je povinnen ji sám zrušit ve svém zákaznickém profilu odškrtnutím tlačítka "Zasílání novinek". Vzhledem k tomu, že každý zákaznický účet je chráněn přístupovým jménem a heslem, ke kterému nemáme žádný přístup, nemůžeme tuto volbu za zákazníka zrušit.
  • MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ (ADR)

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Zvláštní pozornost by této povinnosti měly věnovat internetové obchody, které svou podnikatelskou činnost vykonávají také v jiných členských státech Evropské unie, neboť mohou být vázáni právními předpisy o mimosoudním řešení sporů těchto států. Tomu by měla být přizpůsobena také informace zveřejněná na jejich internetových stránkách.

INFORMAČNÍ POVINNOST PŘI VZNIKU SPORU

Podle § 14 odst. (2) ZOS „v případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.“

 

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace