ADAPTERKABEL FLUGSIMULATOR FF-9 Robbe 1-8239 8239
Kód: | 8239-MO |
Výrobce: | Robbe |
Cena v e-shopu s DPH : | 199,- Kč |
Přepočtená cena: | 7,50 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 6,20 EUR |
DPH: | 21 % |
Sleva celkem: | 20 % |
Běžná cena na prodejně s DPH: | 249,- Kč |
Dostupnost: | skladem ve výdejně v Benešově |
Produktdetails:
Zum Anschluss von Sendern mit eckiger 6->Pol Microbuchse an PC-Flugsimulator mit 3,5 mm Klinkenstecker.
Länge ca. 20 cm.
Cena v e-shopu s DPH | 59,- Kč |
2,20 EUR |
Cena v e-shopu s DPH | 45,- Kč |
1,70 EUR | |
Sleva | 8 % |
Cena na prodejně s DPH | 49,- Kč |
Cena v e-shopu s DPH | 209,- Kč |
7,90 EUR | |
Sleva | 5 % |
Cena na prodejně s DPH | 219,- Kč |
Palivová záslepka 3/5 mm (2 ks) made in japan Záslepka palivové hadičky, je navržena tak, aby byla připevněna k potrubí od palivové nádrže. Zabraňuje ztrátě víčka během tankování. Určen do vnitřního průměru 3 mm. Vnější ...
Dva přední reflektory a dvě zpětné červená světla. Možné připojit přímo do přijímače na volný kanál nebo přes V kabel. Provozní napětí 4,8 - 7,4 V. Odběr dle napětí od 60 .... 150 mAh.
Adaptér pro nabíjení lithiových akumulátorových sad se servisním konektorem sytému JST-EH (Kokam, Graupner, FOXY...) pro nabíječe Equilibrium 3.0 a Equilibrium Profi.
296 Starter 90 do 15ccm Univerzální startér(vhodný hlavně pro modely letadel) sestává z elektromotoru s velkým točivým momentem, který je opatřen spínačem a adaptérem s pryžovou vložkou. Startovat můžete přitlačením adaptéru s ...
Sada vrtáků do betonu Robust Line CYL-5, Bosch - 4; 5; 6; 6; 8 mm, 5ks, 2 608 588 165 5dílná sada vrtáků do betonu Robust Line CYL-5 Vrtáky do betonu Bosch CYL-5 ( Blue Granite ): Hodí se pro otvory v žule, betonu, zdivu, vápencovém ...
Provázek z uhlíkového vlákna Vhodný pro ruční laminaci, vytváření profilů a konstrukčních rámů. Vhodné také pro zesílení trupu a křídel. Zpracováno s epoxidovou pryskyřicí. Hustota 1,77 g/m Lze objednat výhodnější 20m ...
180 žhavící trubka dlouhá Žhavící koncovka slouží pro připojení žhavící svíčky ke zdroji žhavení. Vzhledem k rozměrné chladící hlavě motoru auta je prakticky jedinou možností dlouhá žhavící trubka.