AXI 5345/16HD SAILPLANE V2 střídavý motor
Kód: | 3EL105646V2S |
Výrobce: | Model Motors |
Cena v e-shopu s DPH : | 9 190,- Kč |
Přepočtená cena: | 347,80 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 287,40 EUR |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | není skladem |
AXI 5345/18HD SAILPLANE V2 střídavý motor Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro větroně do 25 000g, napájení Lixx 10-12s, hřídel 8 mm, regulátor 125A.
AXI 5320/18 V2 3D Extreme střídavý motor Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm. Nová generace motorů AXI 5320/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným ...
AXI 8120/10 KV140 Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm vč. telemetrie pro modely trenér do 7000g, akro 10000g, napájení Lixx 10-14s, hřídel 8 mm, regulátor 99-125A. Nová generace 36-pólových motorů AXI 81 V2 má ...
KAVAN Brushless Motor PRO 4345-880 Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 3000g, trenér 3000g, akro 2500g, 3D 1800g, KV880 ot./min na V, napájení Lixx 3-4s. Hřídel 5,0mm. Alternativní označení podle ...
AXI 4120/20 V2 střídavý motor Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 4000g, akro 3300g, 3D 3500, větroň 5000g, napájení Lixx 4-6s, hřídel 6 mm, regulátor 70-90A. Včetně unašeče pro pevnou ...
AXI 2835/10 V2 LONG střídavý motor Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do větroňů. Pro hotlinery do 3000g, větroně 3500g, napájení Lixx 4s, ...
Nová generace motorů AXI 5345/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o ...
Motory FOXY G2 jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním ...
Motory řady Cyclone mají zcela novou koncepci – vycházejí sice z motorů AXI V2 Long, ale jejich rotační plášť je uzavřen do vnějšího pouzdra, takže odpadají problémy spojené s instalací do omezených prostor v přídích trupů ...