KAVAN Brushless motor C2836-915
Kód: | KAV30.0232 |
Výrobce: | KAVAN |
Cena v e-shopu s DPH : | 699,- Kč |
Přepočtená cena: | 26,50 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 21,90 EUR |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | skladem |
Motory KAVAN C jsou výkonné bezkomutátorové (střídavé, \"brushless\") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm (\"outrunner\") s výbornými elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a výborným výrobním zpracováním. Představují velmi dobrou volbu pro pohon vašich rekreačně-sportovních modelů s výbornými výkonovými parametry, dobrou účinností a příznivou cenou. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým točivým momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
Systém označování motorů: CxxYY-zzzz |
C - střídavý motor s rotačním pláštěm (\"outrunner\", \"oběžka\") |
xx - průměr motoru v mm |
YY - délka motoru v mm |
zzzz - počet otáček na volt (ot./min na V), „KV“ |
KAVAN C2836-915 je střídavý motor učený pro pohon menších modelů s letovou hmotností do 1050 g s napájením z dvoučlánkového až čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro modely velikosti jako Multiplex Easy Glider apod.
Montáž motoru: KAVAN C2836-915 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně dva (protilehlé), nebo čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 3 - 4 mm. Páry otvorů pro upevňovací šrouby v čele motoru jsou rozmístěny pravidelně o 180° na kružnicích o průměru 16 a 19 mm. Motorová přepážka by měla být z 3 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní motáž) je dodávána spolu s motorem.
Sada motoru obsahuje: motor C2836-915 s kabely s připájenými 3,5 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž, návod.
Napájení LiXX článků | 2 - 4 |
Otáčky na Volt [ot./min/V] | 915 |
Max. výkon (30 s/4S LiPo) [W] | 220 |
Proud naprázdno (2S) [mA] | 700 |
Max. špičkový proud (30 s) [A] | 20 |
Průměr [mm] | 27.8 |
Délka [mm] | 37 |
Průměr hřídele [mm] | 4 |
Hmotnost [g] | 67 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 15 - 25 |
Regulátor [A] | 25 - 30 |
Větroň do hmotnosti [g] | 1050 |
Trenér do hmotnosti [g] | 900 |
Akrobat do hmotnosti [g] | 800 |
3D do hmotnosti [g] | 600 |
Doporučená vrtule | 2S: 12x5-6” |
3S: 11x5-6” | |
4S: 9x5” |
Skywalker 2312SL-1400kv Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV1400 ot./min na V, napájení Lixx 3-4s. Hřídel 4,0mm, hmotnost 65g. Alternativní označení podle vnějších rozměrů motoru: 2828-1400. Motory ...
ULTRA 2806-2650KV Brushless Motor CCW/levotočivý/tlač. a pravotočivý závit
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. ...
AXI 2220/20 V2 LONG střídavý motor
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. ...
Pokud jste si zvykli na vysoké výkony a špičkovou kvalitu a spolehlivost spalovacích motorů O.S., určitě vás potěší, že si nyní můžete stejné přednosti užít u střídavých elektromotorů O.S.! Byly vyvinuty a zkonstruovány tak, ...
Skywalker 2316SL-980kv Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV980 ot./min na V, napájení Lixx 3-4s. Hřídel 4,0mm, hmotnost 79g. Alternativní označení podle vnějších rozměrů motoru: 2832-980. Motory ...
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. ...
Skywalker 2312SL-2450kv Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV2450 ot./min na V, napájení Lixx 3s. Hřídel 4,0mm, hmotnost 65g. Alternativní označení podle vnějších rozměrů motoru: 2828-2450. Motory ...
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. ...